Magyarország
28 milliárdért kommunikált az állam 2020 első negyedévében
A nagy győztes az állami kommunikációs pályázatokon Balásy Gyula és cégei lettek.
25,58 milliárd forintért hirdette az állami cégek és a kormány üzeneteit Balásy Gyula két cége, a New Land Media és a Lounge Design Kft., és más cégek, írja az Átlátszó, amely az uniós közbeszerzési közlöny csütörtöki számában talált rá az állami reklámköltéseket egybefogó Nemzeti Kommunikációs Hivatal második negyedéves elszámolásaira.
A legtöbb pénz, 18 milliárd forint a kormányzati kommunikációra ment el, de még jó pár állami cég kommunikációjára is jutott, például az MVM Csoport kommunikációs feladataira 2020–21-re 1,1 milliárd forint, és a Liget Budapest projekt kommunikációjára is ment 600 millió forint. Ez a megbízás összesen 22 milliárd forint értékű volt.
A Balásy-féle New Land Media és a Media Dynamics Kft. párosa elnyert továbbá egy 3,3 milliárdos megbízást is a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség médiaügynökségi és kutatási feladatainak az ellátására.
2,17 milliárdért kommunikált szintén turisztikai területen a Mediator Group Reklámügynökség Kft.
-
Archív cikkek2020.01.30. 3:22
„Ott a sötét vár rám, a végtelen sötétség…”
-
Archív cikkek2020.05.07. 8:40
Sikerült koronavírusos koreai munkásokat importálnia a kormánynak Gödre
-
Archív cikkek2020.04.01. 8:11
Teljhatalom: a vírus miatt meg kell épülnie a Városligetnek
-
Archív cikkek2020.02.17. 1:00
„Örüljenek, hogy ilyen futballszerető miniszterelnökük van”