Magyarország
Megint ad egymilliárdot Balásy Gyulának a kormány a vadászati kiállítás népszerűsítésére
Újabb nettó egymilliárd forintos reklámszerződést kötöttek a 2021-ben megrendezendő vadászati világkiállítás kommunikációs feladataira.
Ezek szerint tavaly május óta elfogyott az első bő egymilliárd forint, amelyet a kiállítás és a hozzá kapcsolódó rendezvénysorozat reklámozására szántak. A költségek egyre duzzadnak, nyáron emelték 7 milliárd forintról 10 milliárdra az előkészítésre szánt keretet, és összességében 50 milliárd is rámehet a gigarendezvényre – írja a 24.hu.
A kommunikációs projekt nyertese ezúttal is a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. A megrendelő célja a dokumentum szerint
a lakosság tájékoztatása a rendezvények aktuális üzeneteiről, hátteréről és programjairól.
A kiállítás elsősorban Semjén Zsolt szívügye, aki egyben az Országos Magyar Vadászati Védegylet elnöke, a világkiállítás lebonyolításért felelős kormánybiztos pedig Kovács Zoltán, aki a Nimród vadászújság főszerkesztője is.
-
Kiemelt hírek2023.01.02. 9:09
A Honvédkórház egyik része „Észak-Pesti Centrumkórház – Honvédkórház” néven folytatja a belügyi tárca irányítása alatt a működését.
-
Magyarország2023.01.09. 10:32
Megszűnik az Erasmus-támogatás az alapítványosított egyetemeknek
-
Nagyvilág2023.01.30. 12:56
Boris Johnson-t Putyin rakétacsapással fenyegette meg
-
Kiemelt hírek2023.01.31. 12:11
Szolidaritás napi tüntetések országszerte, sztrájkolnak a szakképzésben dolgozók