Magyarország
Megint ad egymilliárdot Balásy Gyulának a kormány a vadászati kiállítás népszerűsítésére
Újabb nettó egymilliárd forintos reklámszerződést kötöttek a 2021-ben megrendezendő vadászati világkiállítás kommunikációs feladataira.
Ezek szerint tavaly május óta elfogyott az első bő egymilliárd forint, amelyet a kiállítás és a hozzá kapcsolódó rendezvénysorozat reklámozására szántak. A költségek egyre duzzadnak, nyáron emelték 7 milliárd forintról 10 milliárdra az előkészítésre szánt keretet, és összességében 50 milliárd is rámehet a gigarendezvényre – írja a 24.hu.
A kommunikációs projekt nyertese ezúttal is a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. A megrendelő célja a dokumentum szerint
a lakosság tájékoztatása a rendezvények aktuális üzeneteiről, hátteréről és programjairól.
A kiállítás elsősorban Semjén Zsolt szívügye, aki egyben az Országos Magyar Vadászati Védegylet elnöke, a világkiállítás lebonyolításért felelős kormánybiztos pedig Kovács Zoltán, aki a Nimród vadászújság főszerkesztője is.
-
Kiemelt hírek2024.03.03. 10:30
Illatozó névjegyünk: a parfüm
-
Kiemelt hírek2024.03.20. 7:09
Válaszolt a kormány Magyar Péter vádjaira
-
Kiemelt hírek2024.03.03. 9:30
A tollaik miatt hurcolták át egykor az Andokon az arapapagájokat
-
Magyarország2024.01.15. 7:52
Kizuhant a gyerekülésből egy fél éves csecsemő a kispesti autóbalesetben