Magyarország
Megint ad egymilliárdot Balásy Gyulának a kormány a vadászati kiállítás népszerűsítésére
Újabb nettó egymilliárd forintos reklámszerződést kötöttek a 2021-ben megrendezendő vadászati világkiállítás kommunikációs feladataira.
Ezek szerint tavaly május óta elfogyott az első bő egymilliárd forint, amelyet a kiállítás és a hozzá kapcsolódó rendezvénysorozat reklámozására szántak. A költségek egyre duzzadnak, nyáron emelték 7 milliárd forintról 10 milliárdra az előkészítésre szánt keretet, és összességében 50 milliárd is rámehet a gigarendezvényre – írja a 24.hu.
A kommunikációs projekt nyertese ezúttal is a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. A megrendelő célja a dokumentum szerint
a lakosság tájékoztatása a rendezvények aktuális üzeneteiről, hátteréről és programjairól.
A kiállítás elsősorban Semjén Zsolt szívügye, aki egyben az Országos Magyar Vadászati Védegylet elnöke, a világkiállítás lebonyolításért felelős kormánybiztos pedig Kovács Zoltán, aki a Nimród vadászújság főszerkesztője is.
-
Kiemelt hírek2024.10.03. 12:49
Bemutatták Gyurcsány krimijét
-
Kiemelt hírek2024.10.08. 12:12
Jön a visszaváltási rendszer benzinkutas verziója
-
Magyarország2024.10.14. 9:17
Kellemes őszi idő és némi eső vár ránk a héten
-
Magyarország2024.10.15. 9:28
A jövő kreatívjait keresik a hazai sneakerfesztiválon!