Magyarország

Jön Nébo – Mesterséges intelligencia tart ügyeletet mostantól a Nébihnél

Published

on

Fotó: Nébih Facebok-oldala

Chatbottal bővült a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) közösségi oldalának üzenő felülete – olvasható a hivatal honlapján szerdán közzétett tájékoztatóban.

Nébo, a chatbot korlátlan számú beszélgetést kezel egyszerre mint a Nébih virtuális képviselője.

Minden nap 24 órában válaszol az ügyfelek szöveges kérdéseire, és írásban fogadja az élelmiszerlánc-biztonsági bejelentéseket, írja a z MTI. A chatbot előnyei közül kiemelték, hogy szükségtelenné teszi a mobilalkalmazást, és idővel egyre pontosabb válaszokat ad. Nébo ugyanis mesterséges intelligencián alapul, vagyis az ügyféligényeknek megfelelően tanítható – olvasható a közleményben. (MTI)

 

Legnépszerűbb cikkeink

Exit mobile version