Connect with us
Pesti Hírlap, egy újság, sok élmény

Kiemelt hírek

A járvány magasabbra tette a lécet a digitális szolgáltatások terén

Létrehozva:

Képünk illusztráció | Fotó: Shutterstock

Egyre jobban zavarja az embereket, ha a különböző digitális szolgáltatások nem működnek megfelelően. Az sem érdekli őket, ha a hiba az ő készülékükben van.

A Cisco AppDynamics közzétette „App Attention Index” kutatássorozatának legújabb jelentését. Ebből kiderül, hogy a koronavírus-járvány kezdete óta a fogyasztók kiemelt mértékben támaszkodnak az alkalmazásokra és a digitális szolgáltatásokra.

A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre türelmetlenebbek a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben.

Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj – például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák – vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák.

A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet teszik felelőssé.

Az emberek 72 százaléka véli úgy, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása. 92 százalékuk elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és állandó teljesítményt nyújtsanak.

A válaszadók 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak a digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Emiatt a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, melyik márka fektetett be jelentős mértékben szolgáltatásainak fejlesztésébe a pandémia idején. 67 százalékuk lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőséget biztosítottak.

Végül 73 százalék gondolja úgy, hogy még ha az élet visszatér is a normális kerékvágásba, továbbra is támaszkodni fognak a világjárvány idején igénybe vett digitális szolgáltatásokra.

Mint összefoglalóul írják, nem most fog megszűnni az IT szakemberekre nehezedő nyomás. 

Pénzcentrum / PH

Legnépszerűbb cikkeink