Connect with us
Pesti Hírlap, egy újság, sok élmény

Magyarország

A KESMA-vezér cikkét az Euronews dobta vissza

Tálos Lőrinc

Létrehozva:

Szánthó Miklóssal egy éve esett meg a csúfság, az Alapjogokért Központ most adott hírt róla, miután Orbán válaszcikkét visszadobta a Project Syndicate. 

Orbán Viktor cikk-közlésének visszautasítása után jelentette be a kormánybarát Alapjogokért Központ a Facebookon, hogy az Euronews egy éve Szánthó Miklós igazgatójuk válaszcikkének publikálását is visszautasította. Szánthó a kormányoldali sajtóholding KESMA vezetője is. Az Euronews visszautasításának oka hasonló volt, mint amivel a Project Syndicate Orbánt utasította el: nem felelt meg a sztenderdjeiknek, szakmai elveiknek. Az Alapjogokért Központ közli az Euronews elutasító levelének fotóját is. 

A Központ megjegyzi: az Euronews honlapja szerint is “minden nézőpont, minden hang, minden szívesen látott” – pontosabban ez olvasható: “Bízunk az emberek intelligenciájában és abban, hogy mindezt képesek önállóan átgondolni. (…) Hiszünk abban, hogy minden nézőpont számít.”

Szánthó nem maradt azért platform nélkül, a köztévé például kiemelten számít rá mint az eseményeket értelmező megszólalóra, ahogy ez a kiszivárgott hangfelvételeken is hallatszik.

Facebook

No Description

Legnépszerűbb cikkeink