Magyarország

Megint ad egymilliárdot Balásy Gyulának a kormány a vadászati kiállítás népszerűsítésére 

Published

on

Újabb nettó egymilliárd forintos reklámszerződést kötöttek a 2021-ben megrendezendő vadászati világkiállítás kommunikációs feladataira.

Ezek szerint tavaly május óta elfogyott az első bő egymilliárd forint, amelyet a kiállítás és a hozzá kapcsolódó rendezvénysorozat reklámozására szántak. A költségek egyre duzzadnak, nyáron emelték 7 milliárd forintról 10 milliárdra az előkészítésre szánt keretet, és összességében 50 milliárd is rámehet a gigarendezvényre – írja a 24.hu.

A kommunikációs projekt nyertese ezúttal is a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. A megrendelő célja a dokumentum szerint

a lakosság tájékoztatása a rendezvények aktuális üzeneteiről, hátteréről és programjairól.

A kiállítás elsősorban Semjén Zsolt szívügye, aki egyben az Országos Magyar Vadászati Védegylet elnöke, a világkiállítás lebonyolításért felelős kormánybiztos pedig Kovács Zoltán, aki a Nimród vadászújság főszerkesztője is.

 

Legnépszerűbb cikkeink

Exit mobile version