Connect with us
Pesti Hírlap, egy újság, sok élmény

Magyarország

DK: Elítélte az MTI gyakorlatát a bíróság

Vámosi Ágoston

Létrehozva:

A hírügynökség sorozatban tagadta meg a párt közleményeinek közlését, ezt ítélte el első fokon a bíróság.

Négy DK-s közleményt is le kell hoznia az állami MTI-nek, mert korábban megtagadták azok közlését, írja a DK.

A bíróság négy közleményről mondta ki, hogy a médiaszolgáltató szerződést szegett a közlés megtagadásával, ezért arra kötelezték a Duna Médiaszolgáltatót, hogy az alábbi közleményeket adja ki az Országos Sajtószolgálaton (OS) keresztül, írja a párt közleménye:

– “Soron kívül vehet házat a budai Várban az Orbán-vej” (helyesen: vő – a szerk.)

– “Ne a magyar adófizetők, hanem a felelősök fizessék ki az Orbán vejéhez került 13 milliárd forintot!”

– “Hiába mentünk be az EMMI-be a felcsúti TAO-számlákért, a minisztérium tovább hazudozik, hogy magánál tartsa a kiperelt iratokat”

– “DK: Reagálás a bíróság ítéletére”

A DK ügyvédje ebben a perben is Czeglédy Csaba és ügyvédi irodája volt.

Legnépszerűbb cikkeink